En route.. - Reisverslag uit Pithiviers, Frankrijk van Alfred en Petra Bakker - WaarBenJij.nu En route.. - Reisverslag uit Pithiviers, Frankrijk van Alfred en Petra Bakker - WaarBenJij.nu

En route..

Blijf op de hoogte en volg Alfred en Petra

05 Januari 2015 | Frankrijk, Pithiviers

Maanadag 5 januari
om 9:00 uur vertrokken met een flinke bries over de Zeelandbrug richting Antwerpen. Door het juiste tijdstip geen file daar en ook Brussel was een eiteje. Zelfs geen wegwerkzaamheden. Op naar Mons en daar even een bakje koffie. Dan verder naar Maubeuge en La Chapelle waar de beschrijving aangaf dat het een vlotte route zou zijn. Nu vinden wij iedere keer een dorp met terug naar 50 geen kilometervreter route maar het landschap is mooi. Toen de wereld door de mist steeds kleiner werd zijn we na het tanken bij Etampes richting Pithiviers gereden waar we wel konden slapen maar niet eten. Geen probleem soepje, een vol au ventje met ragout en we voelen ons helemaal frans. Nu de toast en kaas van Nella en Frans op tafel en lekker even lezen.