Woensdag 7 januari - Reisverslag uit Burgos, Spanje van Alfred en Petra Bakker - WaarBenJij.nu Woensdag 7 januari - Reisverslag uit Burgos, Spanje van Alfred en Petra Bakker - WaarBenJij.nu

Woensdag 7 januari

Blijf op de hoogte en volg Alfred en Petra

07 Januari 2015 | Spanje, Burgos

Ook nu weer om 9:30 uur op pad. Er is niet heel veel keus dus we volgen de tolweg Bayonne richting St Sebastien. Ik heb een routebeschrijving van R.Smits uit Boskoop (mooi in ringband) en wij vertrouwen op zijn kennis. Geen besparing dus van 3,10 maar dat mag op zo’n reis de pret niet drukken. Daarna nog stukje Vitoria tot afslag 24 en dan Tolosa, Vitoria naar Burgos. Inderdaad het tolvrije stuk genomen over de N1 en later de AP1, kaartje afgeven bij Ameyugo en niet hoeven betalen, daar wordt een Nederlander blij van.
Zo 61 km Burgos en dan op zoek naar camping Fuentes Blancas. Na de N623, volg je deze richting met 1 hapering op een onbekende rotonde en de borden in de stad staan goed duidelijk bovenaan. De zon heeft ons vele kilometers tevreden gesteld maar nu vlak voor de stad potdicht dus ook geen lust om verder te reizen. Kopje thee zetten en even rondneuzen. Morgen gaan we richting Léon en dan via Benavente richting kust.