Zondag 11 januari 2015 - Reisverslag uit Nazaré, Portugal van Alfred en Petra Bakker - WaarBenJij.nu Zondag 11 januari 2015 - Reisverslag uit Nazaré, Portugal van Alfred en Petra Bakker - WaarBenJij.nu

Zondag 11 januari 2015

Blijf op de hoogte en volg Alfred en Petra

11 Januari 2015 | Portugal, Nazaré

Zoals gezegd de camper weer gestart. Op naar de volgende stek. Niet te ver en ook een beetje binnen door. De smalle rode weg ziet eruit als lokale hoofdweg, nou 6 banen breed hadden ze hem wel anders in mogen tekenen. Maar goed, eerst een stukje wennen aan hoe de afslagen werken en dan na Porto van de weg af richting Aveiro. Dan naar Fugueira da Foz helemaal priegelen naar Praia da Vieira, dan Marinha Grande naar Nazare. Mooie camping 2 km van het stadje verwijdert. “Kom” zegt Alfred even kijken of het morgen met de fiets te doen is. Dus snoer er weer in en gaan. Ja, het is zondag en heel Nazare loopt aan het strand, zit op het terras, of is met zijn auto een parkeerplaats aan het zoeken. Lachen met zo’n 7 mtr lange camper overal tussendoor. Steekt u maar over, gaat u maar voor, we blijven lachen en zij lachen terug. 2x links en we gaan de berg weer op en weten wat we morgen gaan doen, FIETSEN, en de hele dag genieten van het mooie zandstrand en de leuke terrasjes!