Maandag 12 januari 2015 - Reisverslag uit Nazaré, Portugal van Alfred en Petra Bakker - WaarBenJij.nu Maandag 12 januari 2015 - Reisverslag uit Nazaré, Portugal van Alfred en Petra Bakker - WaarBenJij.nu

Maandag 12 januari 2015

Blijf op de hoogte en volg Alfred en Petra

12 Januari 2015 | Portugal, Nazaré

Dachten we gisteren even aan te schuiven in het restaurant/cafetaria kwamen we bedrogen uit. Het ging niet lukken om iets warms te produceren en als we dan al wat wilde was de keus een sandwich. Nu stond er op het bord een heerlijke toasti dus wij er besteld. Petra alleen met kaas en Alfred die wel van vlees houdt één met ham en kaas. Koffie meegepakt en daar kwamen de borden. 2x een sandwich maar dan niet op z'n Engels en ook geen toasti maar 2 boterhammen de man die zo dik waren dat een bouwvakker er de hele dag genoeg aan had. Okee, we mochten dan ook gelijk internetten maar bordje leeg en kopje ook dan inpakken en voor we de helling op waren was het licht uit en de deur gesloten.
Doen we dit nog een dag?? Denk het niet! Maar subliem geslapen, erge schone sanitairgebouwen, grote douches en super vriendelijk personeel verder. Gebleven dus, en op met de camper naar de stad. Parkeren bij de haven zei de mevrouw van de receptie en inderdaad plenty ruimte nu. Lekker aan de wandel, prachtig weer en wederom top koffie.
Op de terugweg komen we langs een giga Lidl dus nu de banken vol die nog leeg waren haha, nee hoor zo erg was het niet.
Wel barbeque zaken meegenomen en rond 3 uur de bbq aan, luxe buitenaansluiting nu bij deze camper en heerlijk gegeten.
Ook komen er buren en zowel aan de haven als ook op de camping zijn het Fransen.

En die fietsen nu vragen jullie je af?? Gewoon achterop gelaten want het is toch steiler dan je zo denkt.

• 16 Januari 2015 - 13:29

Margot:

Heej wereldreizigers, de verslagen lezen leuk weg, maar vandaag is het vrijdag dus wordt het niet weer eens tijd voor een update.....;) veel plezier en geniet van alle bakjes koffie met pastel de nata!